Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklama w sieci znowu w górę

14 listopada 2013 | Ekonomia
Nakłady na reklamę w sieci w Polsce
źródło: Rzeczpospolita
Nakłady na reklamę w sieci w Polsce

Rynek reklamy. Internet opierał się negatywnym trendom widocznym na reklamowym rynku i w I półroczu odnotował wpływy z reklam o 12,2 proc. wyższe niż przed rokiem 
– podało IAB Polska.

W samym drugim kwartale wydatki na reklamę online w Polsce wzrosły o 16 proc. względem porównywalnego okresu zeszłego roku. – Przełożyło się to na wzrost w całym półroczu o ponad 12 proc. Wartość reklamy online w pierwszych sześciu miesiącach roku 2013 przekroczyła tym samym 1,2 mld zł. Nadal dynamicznie rosną wydatki na reklamę wideo online, a także umacnia się pozycja social media, dzięki czemu reklama graficzna jest liderem dynamiki – podaje IAB Polska w swoim cyklicznym podsumowaniu rynku reklamy w sieci IAB AdEx przygotowywanym wspólnie z firmą PwC.

Największy udział w reklamowym rynku w Internecie miała reklama...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9689

Wydanie: 9689

Spis treści
Zamów abonament